03 grudnia klasa 6 a  na chwilę oderwała się od szkolnych obowiązków. Udała się
z wychowawcą p. Małgorzatą Król-Momot oraz rodzicami p. Dorotą Lisowską i Agnieszką Kowalczyk na wycieczkę do Warszawy. Nie była to zwykła wycieczka, można śmiało powiedzieć, że był to „wyjazd naukowy”, który udał się w 100%. Zaraz po przyjeździe do stolicy udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik. Różnorodne przestrzenie edukacyjne zainspirowały nas do samodzielnych obserwacji, doświadczeń, pytań i poszukiwania odpowiedzi. Była to dla nas prawdziwa frajda, bo przecież odkrywanie świata jest wspaniałą przygodą. W Planetarium obejrzeliśmy gwiazdozbiory na niebie a także film „Jesteśmy Kosmitami”. Następnym punktem programu wycieczki było zwiedzanie Niewidzialnej Wystawy. Jest to miejsce niezwykłe, umożliwiające podróż w niewidzialny świat. Mieliśmy możliwość sprawdzić, jak radzić sobie w codziennych sytuacjach bez pomocy wzroku – wyłącznie za pomocą słuchu, dotyku, węchu. Pod opieką niewidomych przewodników zwiedzaliśmy całkowicie zaciemnione pomieszczenia. Dowiedzieliśmy się, jak to jest poruszać się w całkowitej ciemności po mieszkaniu czy w sklepie podczas robienia zakupów.Niewidzialna Wystawa jest ogromnym przeżyciem, które uwrażliwia na potrzeby osób niewidomych oraz uczy empatii i pokory. Każdemu z nas największych doznań dostarczyła wizyta w tym miejscu gdzie mogliśmy przez chwilę poczuć inny świat – osób niewidomych. Poruszeni wystawą udaliśmy się na pyszną pizzę. Ostatnim etapem wycieczki był Pałac Kultury i Nauki, gdzie z 30-go piętra obejrzeliśmy panoramę Warszawy wjeżdżając na Taras Widokowy. Po dniu pełnym wrażeń „wesoły autobus”, w którym głośno rozbrzmiewały „Ale jazz” i wiele innych piosenek powrócił do Lublina. Ogromne podziękowania należą się Rodzicom, którzy pomogli zorganizować nasz wyjazd oraz Panu kierowcy, który zapewnił nam bezpieczną podróż.